SpravodajstvoTechnológie

Tesla neinvestuje peniaze na tradičný marketing. Dôvod vás prekvapí

Tesla, pojem ktorý vo svete elektromobilov je pojmom toho najvyššie ranku. Už aj v našich končinách je možné vidieť tieto automobily čoraz viac na cestách a to aj napriek tomu, že na cestách chýbajú nabíjacie stanice, hoci viacero obchodníkov ako je napríklad potravinový supermarket BILLA sa tento trend snaží zvrátiť a pri nových expanzných projektoch nájdeme aj niekoľko vyhradených miest práve pre elektromobily.

Posledné týždne v špecializovaných magazínoch sme sa mohli s pojmom Tesla stretnúť v oveľa širšej miere, a to vďaka predstaveniu novej verzie automobilu, „Modelu 3“, ktorý ponúka v obmedzenom množstve napríklad aj internetový obchod Alza.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Tesla na tradičný marketing peniaze nepotrebuje

Elon Musk, výkonný riaditeľ Tesla Inc. Na začiatku augusta počas ohlásenia finančných výsledkov poukázal na zaujímavý fakt. Povedal:

“Vôbec Model 3 nepropagujeme. Keď prídete do našej predajne, ani sa nesnažíme o ňom hovoriť, lebo naozaj chceme hovoriť o veciach, ktoré dokážeme dodať teraz. Pokiaľ si niekto objedná Model 3 teraz, je pravdepodobné, že bude musieť čakať do konca budúceho roku kým ho dostane.”

Elon celkom vystihol momentálny stav na trhu, ktorý hovorí o tom, že nový model Tesla 3 je momentálne horúcim „rohlíkom“, ktorého dostupnosť je obmedzená a to hlavne z dôvodu výrobných kapacít. Mimochodom, momentálne je zaevidovaných viac ako 500 000 kusov predobjednávok na Model 3.

Nižšie si môžete pozrieť graf, ktorý hovorí o investíciach jednotlivých automobiliek do reklamy.

Zdroj: Evanex, AdvertisingAge

Zdroj: Evanex, AdvertisingAge

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy
Tagy
Zobraziť komentáre
Close
Close