NovinkyTECH

Tesla neinvestuje peniaze na tradičný marketing. Dôvod vás prekvapí

Tesla, pojem ktorý vo svete elektromobilov je pojmom toho najvyššie ranku. Už aj v našich končinách je možné vidieť tieto automobily čoraz viac na cestách a to aj napriek tomu, že na cestách chýbajú nabíjacie stanice, hoci viacero obchodníkov ako je napríklad potravinový supermarket BILLA sa tento trend snaží zvrátiť a pri nových expanzných projektoch nájdeme aj niekoľko vyhradených miest práve pre elektromobily.

Posledné týždne v špecializovaných magazínoch sme sa mohli s pojmom Tesla stretnúť v oveľa širšej miere, a to vďaka predstaveniu novej verzie automobilu, „Modelu 3“, ktorý ponúka v obmedzenom množstve napríklad aj internetový obchod Alza.

Tesla na tradičný marketing peniaze nepotrebuje

Elon Musk, výkonný riaditeľ Tesla Inc. Na začiatku augusta počas ohlásenia finančných výsledkov poukázal na zaujímavý fakt. Povedal:

“Vôbec Model 3 nepropagujeme. Keď prídete do našej predajne, ani sa nesnažíme o ňom hovoriť, lebo naozaj chceme hovoriť o veciach, ktoré dokážeme dodať teraz. Pokiaľ si niekto objedná Model 3 teraz, je pravdepodobné, že bude musieť čakať do konca budúceho roku kým ho dostane.”

Elon celkom vystihol momentálny stav na trhu, ktorý hovorí o tom, že nový model Tesla 3 je momentálne horúcim „rohlíkom“, ktorého dostupnosť je obmedzená a to hlavne z dôvodu výrobných kapacít. Mimochodom, momentálne je zaevidovaných viac ako 500 000 kusov predobjednávok na Model 3.

Nižšie si môžete pozrieť graf, ktorý hovorí o investíciach jednotlivých automobiliek do reklamy.

Zdroj: Evanex, AdvertisingAge

Zdroj: Evanex, AdvertisingAge

Tagy

Martin

Technológie sú mojou vášňou, o ktorej nie len hovorím, ale aj píšem už nejaký ten piatok. Som zakladateľom portálu Vosveteit.sk (predtým Windowscentrum.sk), ktorý dnes patrí medzi väčšie technologické webstránky na slovenskom trhu.

Pridaj komentár

Close
Close