NávodyNovinkyWindows 10

NÁVOD | Padá vám alebo zamŕza Microsoft Edge? Tu je návod ako to vyriešiť

Microsoft Edge je jedna zo základných aplikácii vo Windows 10, ktorá je pre mnohých Windows používateľov neoddeliteľnou súčasťou operačného systému. V podstate sa jedná o vstavaný internetový prehliadač, ktorý má Microsoft pod svojimi krídlami čo by sa malo odzrkadľovať aj v jeho optimalizácii pre samotný OS, ale nie vždy je to, to  „pravé orechové“. Mnoho používateľov totiž hlási časté pády aplikácie či zamŕzanie, a preto vám nižšie prinášame návod ako sa s týmito problémami vysporiadať.

Prvá a jednoduchšia cesta je odstránenie dát z prehliadača Microsoft Edge

  1. Otvorte internetový prehliadač Microsoft Edge
  2. Choďte do Nastavení.
  3. Kliknite na „Clear Browsing Data“ a odstráňte všetky dáta.

Ak vám tieto jednoduché tri kroky nepomohli k odstráneniu častým pádom aplikácie či zamŕzaniu tak vám odporúčame vyskúšať návod nižšie.

  1. Reštartujte váš PC a choďte do Safemode.
  2. Otvorte Správcu súborov a choďte do: “C:\Users\%username%\AppData\Local\Packages“
  3. Choďte do položky „Attributes (resp. Atribúty)“ a odznačte kolónku „read-only“ (len na čítanie)
  4. Vymažte Edge.
  5. Následne otvorte Powershell ako Administrátor.
  6. Napíšte do Powershell príkaz „Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml” -Verbose}“
  7. Edge by sa mal následne obnoviť (resp. preinštalovať). Reštartujte váš PC a zapnite ho v normal móde.
Tagy

Martin

Technológie sú mojou vášňou, o ktorej nie len hovorím, ale aj píšem už nejaký ten piatok. Som zakladateľom portálu Vosveteit.sk (predtým Windowscentrum.sk), ktorý dnes patrí medzi väčšie technologické webstránky na slovenskom trhu.

Pridaj komentár

Close
Close