NÁVOD | Padá vám alebo zamŕza Microsoft Edge? Tu je návod ako to vyriešiť

Zdroj: vlastný

Microsoft Edge je jedna zo základných aplikácii vo Windows 10, ktorá je pre mnohých Windows používateľov neoddeliteľnou súčasťou operačného systému. V podstate sa jedná o vstavaný internetový prehliadač, ktorý má Microsoft pod svojimi krídlami čo by sa malo odzrkadľovať aj v jeho optimalizácii pre samotný OS, ale nie vždy je to, to  „pravé orechové“. Mnoho používateľov totiž hlási časté pády aplikácie či zamŕzanie, a preto vám nižšie prinášame návod ako sa s týmito problémami vysporiadať.

Prvá a jednoduchšia cesta je odstránenie dát z prehliadača Microsoft Edge

  1. Otvorte internetový prehliadač Microsoft Edge
  2. Choďte do Nastavení.
  3. Kliknite na „Clear Browsing Data“ a odstráňte všetky dáta.

Ak vám tieto jednoduché tri kroky nepomohli k odstráneniu častým pádom aplikácie či zamŕzaniu tak vám odporúčame vyskúšať návod nižšie.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ
  1. Reštartujte váš PC a choďte do Safemode.
  2. Otvorte Správcu súborov a choďte do: “C:\Users\%username%\AppData\Local\Packages“
  3. Choďte do položky „Attributes (resp. Atribúty)“ a odznačte kolónku „read-only“ (len na čítanie)
  4. Vymažte Edge.
  5. Následne otvorte Powershell ako Administrátor.
  6. Napíšte do Powershell príkaz „Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml” -Verbose}“
  7. Edge by sa mal následne obnoviť (resp. preinštalovať). Reštartujte váš PC a zapnite ho v normal móde.
Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre