NÁVOD | Ako objednať tovar z európskych pobočiek Microsoftu

Častokrát prinášame novinky, v ktorých sa môžete dozvedieť o akciách Microsoftu napr. v podobe výpredajov mobilných zariadení za zlomkové ceny, či za uvádzacie ceny a podobne. Mnohí z vás tieto informácie berú na jednej strane pozitívne, ale na druhej strane u veľkej časti z vás tieto informácie vyvolávajú negatívne pocity keď zistia, že slovenské pobočky Microsoft obchodov tieto akcie neponúkajú. A z tohto dôvodu vám prinášame jednoduchý návod ako si zakúpiť tieto produkty za ceny, ktoré zo zahraničných pobočiek z pohodlia vášho kresla, bez potreby „rozmýšľania“ ako vyriešiť ich doručenie.

Celý tento proces objednávky zo zahraničných pobočiek Microsoft obchodov je veľmi jednoduchý. Ako prvý krok je nevyhnutné kontaktovať slovenskú pobočku obchodu, ideálne telefonicky (0800 111 350), kde budete prepojený na zákaznícke centrum. Následne vás bude z druhej strany koordinovať pracovník zákazníckeho centra, ktorého je potrebné informovať o aký produkt máte záujem, a z ktorej pobočky chcete objednať tovar. Pracovník následne overí dostupnosť vami zvoleného produktu, bude vás informovať ako aj o cene tak aj o termíne jeho dodania (pozn.: v prípade objednania tovaru je ho potrebné uhradiť počas telefonickej objednávky). Celá táto služba je zadarmo a bez dodatočných poplatkov (ako je napr. poštovné), ak si neobjednáte dodatkové služby ako je napr. expresné doručenie.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Týmto spôsobom je možné objednať si tovar z európskych pobočiek Microsoft obchodov (návod sa nevzťahuje na americké pobočky).

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre