Microsoft chce z virtuálnej reality spraviť mainstreamový produkt. Podarí sa mu to?

Zdroj: Microsoft Blog

Počas konferencie WinHEC 2016 ktorá sa konala v týchto dňoch Microsoft oznámil nie len podporu Windows 10 pre ARM procesory, ale venoval sa aj virtuálnej realite kde  upresnil nie len minimálne  hardvérové špecifikácie, ale odkryl aj budúcnosť smerovania tejto technológie.

Nosným pilierom smerovania virtuálne reality v najbližších rokoch má byť projekt EVO – nízko nákladové zariadenia, ktoré by malo priniesť hologramy širokému publiku. Projekt vzniká v spolupráci so spoločnosťou Intel, ďalej prezradil, že prvé headsety vzniknuté z tejto spolupráce by sa mali objaviť už budúci rok, avšak len pre vývojárov. Neskôr bude nasledovať verejnosť, avšak ak očakávate presný dátum tak ten je na dnes neznámy. Cena týchto inteligentných okuliarov by mala začínať na 299 dolároch začo by sme mali dostať výbavu v podobe všetkých potrebných senzorov vrátane aj tých určených pre orientáciu v priestore.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Minimálne hardvérové požiadavky:

  • CPU: Intel Core i5 6. a 7. generácie s podporou technológie Hyper Threadingu, resp. jej ekvivalent
  • GPU: Intel HD Graphics 620 (GT2) alebo grafická karta s podporou DirectX 12
  • RAM: 8 GB, pri integrovaných grafických kartách je vyžadované zapojenie Dual Channel
  • HDMI: 1.4, 2 880 × 1 440 pri 60 Hz HDMI 2.0, či DisplayPort 1.3+ s podporou rozlíšenia 2 880 × 1 440 pri 90 Hz
  • HDD: 100 GB+
  • USB: USB 3.0 alebo USB 3.1 Type-C
  • Bluetooth: 4.0 pre pripojenie príslušenstva

 

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre