Coship Windows 10 Mobile crowdfundingová kampaň prepadla na plnej čiare

Zdroj: vlastný

Minulý mesiac sme vám priniesli viacero informácií ohľadne nového zariadenia Moly od spoločnosti Coship, ktorá váhala s pokračovaním výroby Windows 10 Mobile zariadení. Spoločnosť na základe spätnej väzby sa následne rozhodla, že Windows 10 Mobile OS nepustí k vode, čoho výsledkom bola aj crowdfundigová kampaň na známej sieti  Indiegogo, kde sme mohli nájsť zariadenie Moly. Cieľom kampane bolo získanie 100.000 dolárov s tým, že zariadenie malo byť distribuované ešte v priebehu tohto roka, ale nakoniec sa spoločnosti podarilo predať len 30 zariadení a cieľ tak naplniť na 2,6%.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Dôvodov neúspechu kampane môže byť viacero, od ambiciózneho cieľu až po samotné zariadenie, ktoré oproti predošlej verzii dostalo len „kozmetické“ vylepšenia, pričom predchodca Moly X1 bol predstavený ešte začiatkom tohto roka. Ďalším dôvodom môže byť aj slabá a obmedzená mediálna kampaň, ktorá bola sústredená len na sociálnej sieti Facebook v rámci vlastnej fanúšikovej stránky s minimálnym počtom fanúšikov, reps. len prostredníctvom  Indiegogo.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre